Forum Karczmy Bezdennego Kufla
Forum świata wyobraźni...
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Karczmy Bezdennego Kufla Strona Główna
->
Off Topic
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Forum Ogólne
Karczma
----------------
Informacje
Wolna Twórczość
RPG
----------------
Sesje RPG
Gildie
Dla PCtowców
----------------
MMORPG
cRPG
Inne
Off Topic
----------------
Off Topic
Kosz
----------------
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
cheapbag214s
Wysłany: Pon 21:21, 18 Lis 2013
Temat postu: SAN FRANCISCO
Captions meant as aid to disabled students watching videos help all
SAN FRANCISCO, Oct. 11 () -- Captions in educational videos,[url=http://www.ksacinc.com/cheapbeats/?]beats by dre outlet[/url], meant for students with learning disabilities, can up test scores and comprehension for all students, a U.S. researcher says.Robert Keith Collins, a professor of American Indian studies at San Francisco State University, said he found students' performance on tests improved dramatically when captions were switched on during videos.The finding suggests captions can be beneficial for all students, not just the disabled, he said."Not only were students talking about how much having the captions helped them as they took notes, their test scores went up," Collins said.During the first year of a 2-year case study, he showed videos without captions to establish a baseline of student comprehension, then in the second year turned on the captions and began to see improvement in comprehension and grades."During the baseline year, there were a lot of Cs. In the second years, they went from Cs, Ds and Fs to As, Bs and Cs. It was really significant improvement," he said."We're living in an age where our students are so distracted by technology that they sometimes forget where they should focus their attention when engaged with technology or media," he said. "Turning on captions seems to enable students to focus on specific information."
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin